Sistem zagotavljanja in vzdrževanja kakovosti je nepretrgan proces. Zaposleni v ZDM smo se odločili, da bo politika kakovosti in varnosti vodilo pri zadovoljitvi interesov naših odjemalcev, naših medsebojnih odnosov, zahtev stroke, ustanovitelja, zdravstvene zavarovalnice ter drugih zainteresiranih strani.
Vsak zaposleni mora razumeti in uresničevati svojo osebno vlogo pri uresničevanju kakovosti in varnosti. Pomembno vlogo v vseh procesih dela ima sistem ugotavljanja napak in odstranjevanje le-teh. V vseh procesih dela izpostavljamo kakovost in varnost kot jasne zahteve, vzpodbujamo pozitiven pristop k delu in njegovemu načrtovanju.
Kakovost je naše vodilo. Politiko kakovosti vgrajujemo v vse poslovne procese. Prizadevamo si, da bomo v vseh procesih dela preprečili izvore napak, morebitne nastale napake pa bomo takoj odstranili. Spodbujamo razmišljanje na podlagi tveganj in tako ves čas delujemo preventivno. Da bi zagotovili kakovost našim uporabnikom in poslovnim partnerjem, sledljivost poslovanju, poenostavili poslovanje in zmanjšali stroške poslovanja, smo se odločili za nadaljnje vzdrževanje in izboljševanje po vpeljanem mednarodnem standardu ISO 9001 in standardu 15224.
Politika kakovosti je dostopna vsem zaposlenim preko intranetne strani o njej pa se pogovarja na delovnih sestankih na vseh nivojih ter je na voljo po potrebi vsem relevantnim zainteresiranim stranem.
Osnovno poslanstvo ZDM je zagotavljanje optimalnih zdravstvenih storitev na primarni ravni za priznane zdravstvene programe. ZDM zagotavlja zdravstveno dejavnost kot glavni nosilec in koordinator javne zdravstvene mreže v občini Metlika. Da bi omenjeno lahko zagotovili, se skozi učinkovito poslovno sodelovanje vseh udeležencev, načrtovanje strokovnega in poslovnega izpopolnjevanja in usposabljanja ter nenehnim prilagajanjem spremembam glede na povpraševanje na trgu, trudimo doseči zastavljene cilje.
Strateške smernice ZDM so naslednje:
- stalna skrb za zdravje vseh deležnikov,
- stalna skrb za doseganje najvišje možne ravni zadovoljstva odjemalcev in zaposlenih ter ostalih relevantnih zainteresiranih strani,
- krepitev timskega dela znotraj ZDM, skrb za usposabljanje in pridobivanje novih znanj, skrb za kompetentnost delavcev,
- aktivno delovanje na preventivni dejavnosti v sodelovanju z zunanjimi institucijami,
- prilagajanje, vzdrževanje in izboljševanje sistema vodenja kakovosti, varnosti in kliničnih procesov ter prilagajanje poslovanja spremembam in izboljšavam, prepoz-navanje in odpravljanje tveganj na vseh nivojih delovanja,
- stalna skrb za primerno komunikacijo.